Retur

Ønsker du å returnere en vare? Ikke noe problem! Ta kontakt med oss via kundeservice@lekekameraten.no og fortell oss at du vil returnere produktet ditt. 

Husk å oppgi ordrenummer.

Reklamasjon

Reklamasjon – Forbrukerkjøpsloven av 21. juni nr. 34, 2002 – Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Fristen for å reklamere er allikevel ikke kortere enn to måneder fra det tidspunkt da forbrukeren oppdaget mangelen. Reklamasjon må senest skje to år etter at forbrukeren overtok tingen. Dersom tingen eller deler av den ved vanlig bruk er ment å vare vesentlig lengre, er fristen for å reklamere fem år. Hvis forbrukeren ikke reklamerer i tide, tapes retten til å gjøre mangelen gjeldende. En mangel som viser seg innen seks måneder etter at forbrukeren overtok tingen (normalt leveringstidspunktet) skal formodes å ha eksistert ved risikoens overgang.

Kundeservice@lekekameraten.no

Må jeg betale for å sende pakker i retur?

Hos oss er det alltid gratis å returnere pakkene dine! 

Kontakt oss på kundeservice@lekekameraten.no og oppgi ordrenummer, så vil vi sende deg en returlapp som du fester på pakken. 

 

Hvordan returnerer eller bytter jeg et produkt?

Kontakt oss via kundeservice@lekekameraten.no

Meldingen må innerholde:

  • Meldingen merkes med RETUR og ordrenummer
  • Fullt navn og telefonnummer 

Ønsker du pengene tilbake, så vil vi tilbakebetale hele kjøpesummen til det kortet som ble belastet, hvis ikke annet kontonummer er oppgitt i returmeldingen.

Pengene blir overført straks produktet er returnert til oss.

Vi godtar ikke postoppkrav.  

 
Når får jeg pengene mine tilbake?

Når vi mottar pakken din i retur, sender vi deg en bekreftelse på dette via e-post, og vi behandler refusjonen din umiddelbart.

Refusjonen blir automatisk tilbakeført via betalingsmetoden du valgte under returprosessen, hvis ikke annet kontonummer er oppgitt.